7.11.2012

Lo siento!!

Hola!

Pahoittelut etten ole kirjoittanu tänne ikuisuuksiin, mutta kiire on pitänyt koko ajan ja haluan kumminkin nauttia tästä vaihotvuodesta! Eli kolumbiassa oon ja olen ollut jo yli kolme kuukautta:D Yritän ihan lähi päivinä saada blogitekstin tehtyä ja siitä on luultavammin tulossa pitkä, kun kaikkea ihmeellistä täällä on tapahtunu sitten viime postauksen :)

Tänään oli mun synttärit ja koko koulu laulo mulle ja loppu päivän vietin perheitten kanssa ja oli tosi kiva päivä :) Lisää myöhemmin, mutt nytt meen nukkumaan :D

Tällänen on synttärilaulu täällä ja lopuks lasketaan äänen yhdessä siihen asti kun synttärisankari täyttää vuosia



Kolumbialaista musiikkia!! Tosi tunnettu kappale tääl!


Pahoittelut!!

                                                                    Hasta pronto!

Lotta

3 kommenttia:

  1. He esperado esto!!:D espero que escribas pronto, quiero saber todo. Cuidate y disfruta mucho!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gracias y voy a escribir creo que mañana :) Igual cuidate y disfruta muchissimo!!

      Poista
  2. Oottelen sitä postausta jo :) Täällä nimittäin olis yksi potentiaalinen kolumbiaan lähtijä ja mua kiinnostaa toosi tosi paljon kuulla millasta siellä on olla vaihossa.

    VastaaPoista